fredag den 8. juli 2011

1. indlæg: Tøj, sko og ting.

Efter mange opfordringer af veninder og familie har jeg valgt at starte en blog omkring min tur til New York med min farmor.

Det allerførste indlæg handler om de læææækre ting jeg købt derovre..

Brugte omkring de 6500 kr. :-)

ELSKER NEW YORK!






Selvfølgelig skulle jeg ha' en: I LOVE NY trøje. - ligner en kegle.



Bogen Kiss And Tell, som handler om hvordan man lavede min fantastiske yndlingsserie: SEX AND THE CITY.



Laksefarvede wedges fra Topshop.



Grå sko fra Vans.



"Glimmer" sko fra Vans.



Makeup pung fra Bloomingdales.



Parfume fra Fresh.



Sort og lilla taske fra American Apperal.



Termokop i porcelæn fra Starbucks.



Stråhat fra en gadesælger på Broadway.



Grønne shorts fra American Eagle.



Grå shorts fra Sparkle And Fade - købt i Urban Outfitters



Cowboy shorts fra Abercrombie & Fitch.



Stribet t-shirt fra Abercrombie & Fitch.



Sort buksedragt fra H&M.



Mønstret top fra Sparkle And Fade - købt i Urban Outfitters.



Sort blazer fra H&M.



Grå tanktop fra Abercrombie & Fitch.



Grå sweatshirt fra Abercrombie & Fitch.



Sweatshirt fra Hollister i laksefarvet.

Håber at i synes at tingene er lige så lækre som jeg synes.

I er de bedste!
Knus Cecilie. :-))))))))))))


Ingen kommentarer:

Send en kommentar